Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Rekultywacja i zagospodarowanie gruntów [GB-N9]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 3 luty 1995r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2013r. poz. 1205 z późn. zm.).

    2. Ustawa z dnia 14.06.1960r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek zainteresowanego.

    2. Prawomocna decyzja administracyjna dotycząca udzielonej koncesji.

    3. Dokumentacja techniczna (projekt rekultywacji, inwentaryzacja techniczna obiektu, dokumentacja geologiczna i geodezyjna itp.).

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Zwolnione od opłaty skarbowej.

    W przypadku naruszenia przepisów ustawy – opłaty karne.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    2 miesiące

  • 6. Tryb odwoławczy

    Odwołanie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Strzelecka 1

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-865

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Alicja Lichoń

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    Mgr inż. Daniel Kulak - Inspektor, tel. 18 41-41-865, e-mail: dkulak@nowosadecki.pl, pokój: 305

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-03-01 | 14:09