Decyzja administracyjna
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Budownictwo
Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z dokonanego zgłoszenia na rzecz innej osoby lub innego podmiotu [BUD-5b]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej -
3. Wymagane dokumenty do wykonania usługi
Wniosek inwestora, do którego należy dołączyć:
- Kopię zgłoszenia;
- Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
- Zgodę dotychczasowego inwestora, na rzecz którego decyzja została wydana, lub kopia tej zgody (zgoda nie jest wymagana, jeżeli własność nieruchomości lub uprawnienia wynikające z użytkowania wieczystego dotyczącego nieruchomości, objęte decyzją o pozwoleniu na budowę po wydaniu tego pozwolenia przeszły z dotychczasowego inwestora na nowego inwestora wnioskującego o przeniesienie pozwolenia na budowę);
- Dziennik budowy, jeżeli był wydany (do wglądu);
- W przypadku działania przez pełnomocnika - upoważnienie do reprezentowania wnioskodawcy /oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem/;
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
UWAGA: Wniosek składa się w postaci papierowej albo w formie dokumentu elektronicznego. Formularze wniosków w formie dokumentu elektronicznego udostępnia GUNB pod adresem elektronicznym: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
Przeniesienie zgłoszenia budowy lub przebudowy przegród zewnętrznych oraz elementów konstrukcyjnych budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budowy sieci infrastruktury technicznej – 90 zł;
UWAGA: Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji dot. budynku mieszkalnego nie posiadającego lokalu usługowego.
W przypadku działania przez pełnomocnika 17 zł za użycie pełnomocnictwa.Opłaty należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Nowego Sącza
ING Bank Śląski S.A. Oddział Nowy Sącz nr 33 1050 1445 1000 0023 5299 0531 -
5. Maksymalny termin wykonania usługi
Jeden miesiąc od daty złożenia wniosku.
-
6. Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Wojewoda Małopolski) za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego.
-
7. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu – odpowiedzialnej za realizację sprawy
Wydział Budownictwa
Siedziba:
ul. Strzelecka 1
33-300 Nowy Sącz
Godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30 -
8. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek Janusz
-
9. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
- Aneta Selwa - z-ca dyr wydz.
tel. 18 41 41 862, pok. 302 - Jarosz Aneta - inspektor
tel. 18 41 41 873, pok. 302 - Wiktor Małgorzata - inspektor
tel. 18 41 41 852, pok. 302 - Hajduga Monika - podinspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz, Gminy Podegrodzie
tel. 18 41 41 881, pok. 301 - Homoncik Kamila - obsługa Gminy Gródek nad Dunajcem, Gminy Krynica-Zdrój, Gminy Rytro
tel. 18 41 41 851, pok. 301 - Kliber Krystyna - samodzielny referent dla Gminy Chełmiec,
tel. 18 41 41 884, pok. 305 - Koszyk Katarzyna - młodszy referent dla Gminy Kamionka Wielka, Gminy Nawojowa, Gminy Łabowa oraz Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
tel. 18 41 41 883, pok. 303c - Pawlik Paulina - obsługa Gminy Łososina Dolna, Gminy Korzenna, Gminy Łącko
tel. 18 41 41 861, pok. 301 - Szczygieł Iwona - młodszy referent dla Miasta Grybów, Gminy Grybów, Miasta i Gminy Muszyna
tel. 18 41 41 880, pok. 304
- Aneta Selwa - z-ca dyr wydz.
-
10. Formularz elektroniczny
Formularz do druku
-
WNIOSEK o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia (PB-11)
-
OŚWIADCZENIE o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5)
-
Informacja uzupełniająca do w/w formularzy (w razie potrzeby)
-
Oświadczenie /zgoda na przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2022-08-03 | 14:51